Cute Black Flying Butterfly

2014. április 1., kedd

Sziasztok!

Helloka még itt maradott olvasók! ^.^
Sajnos az Animax már. 31. -től megszűnt, így nagyon nagyon szomorú vagyok. Én csak ma tudtam meg. Néhány könnycseppet is ejtettem, mert itt láttam meg az első animét 10 éves koromban, ami a Kilari volt. Szóval elgondolkoztam azon, hogy most mi lesz, mert akkor ugye a Narutot sem tudom meg nézni. Megfordult a fejemben, hogy a blogot megszüntetem, vagy befejezem, de nem fogom ezt tenni,mivel még csak az 5. fejezetet (ami elég rövid lett) adtam ki. Szóval semmi változás nem lesz, gondolom az édes kedves olvasók ezt örömmel veszik. Még annyit tudnotok kell, hogy a fejezeteket ritkábban fogom hozni azért, hogy hosszabbak és élvezhetőek legyenek. Szóval kérlek kövessétek még a blogot!

1 megjegyzés:

  1. Szia, kész a kritikád: http://kritikasblog.blogspot.hu/2014/05/kritika-123.html

    VálaszTörlés