Cute Black Flying Butterfly

2013. december 23., hétfő

Külön kiadás - Karácsony❅

Sziasztok! Mivel nyakunkon a karácsony, gondoltam csinálok egy részt ezzel kapcsolatban. Remélem tetszik! ۰۪۫●۪۫۰


          Mi történik az Akatsukiban karácsonykor?


December 24.: Szenteste!!!!! 
-Konan! Nem érem el a fa tetejét! -éppen a karácsonyfát díszítettük.
-Hozd ide a sámlit! -elindultam kifelé a konyhába. Megfogtam a kicsi széket.
-KISAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -Mi történt? Gyorsan beszaladtam, és csak azt láttam, hogy a fa el van dőlve. 
-Ki, mi, hol, mikor?! -kérdeztem én is.
-Én...Én.... Csak gyakoroltam! -mondta Kisame.
-Úgy, hogy földöntötted a fát?! -kérdezte Konan még mindig ordítva.
-Hát... Úgy látszik. 
-Mi történik...? -kérdezte Dei'. Nagyon fáradt volt, a szemei karikásak, a haja pedig mintha egy szőke sünit raktak volna rá. Totál elaludta. XD
-Nézz körül. -állt meg Sasori mellette.
-Ooh. Miért nem lesz Zetsuból karácsonyfa? -kérdezte.
-Hm. Jó ötlet. Zetsu! Állj meg itt kérlek. -parancsoltam. Ezúttal már mindenki segített földíszíteni Zetsut. Mikor végeztünk Hidan befújta fenyőfa illatú sprayvel, hogy illatos legyen.
-Így ni! -rakta fel Sasuke a csillagot a "karácsonyfánk" tetejére. Konan kiment megcsinálni az ünnepi vacsorát. Úgy öt óra felé elkezdtem kihalászni az ajándékokat az ágyam alól. Szépen becsomagoltam, és kivittem a "fa" alá. Szerencsém volt, hogy Zetsun kívül senki nem volt ott. Úgy hét óra felé Obito bekopogott a szobám ajtaján.
-Gyere! 
-Megyek! -szépen lassan kiballagtam a nappaliba. Deidera és Sasuke már ott voltak, majd a többiek is elkezdtek beszállingózni. Végül Konan jött be a vacsival. Le volt takarva, így nem láthattam mi az, de nagyon finom illata volt. 
-Kívánjatok valamit, mielőtt kibontjuk az ajándékokat! -"Bárcsak igazi barátokra lelnék" kívántam. 
-Mindenki meg van? -kérdezte Sasori.
-Igen. -válaszoltuk kórusban. 
-Akkor... Itachi kezd te az ajándékaid kiosztását! -én egy nagyon szép, kézzel készített fa farkast kaptam. Nagyon gyönyörű volt!
-Most én! -mondtam. Elkezdtem kiosztani. Nem állítottam föl sorrendet, csak úgy találomra ami a kezembe akadt adtam át. Sasukétől egy nyakláncot, amin a sharingan egy "cseppecskéje" volt, Deiderától egy holdkövet, Konantől egy gyönyörű gyűrűt és így tovább.

December 25.: Karácsony első napja
Olyan 10 körül keltem. Fölöltöztem, és kinéztem az ablakon. Esett a hó! Mivel senkit sem találtam, gondoltam kint vannak. Gyorsan fölkaptam a kabátom, és én is a szabadba indultam. Ahogy kiértem, kaptam a fejembe egy hógolyót, majd Deidera eltarolt a szánkójával. 
-ARRGDEIDERA!!!!!!!! -és egy jó nagy kupac havat a fejébe nyomtam.
-Héj! Ezt miért kaptam?! 
-Szerinted?! -Dei' nem válaszolt, csak fejbe dobott egy hógolyóval. Jó sokáig csatázhattunk, mikor Kakuzu ordítva megkérdezte úgy mindenkitől:
-Egyébként Zetsu hol van? 
-Tényleg Zetsu! Kaptam észhez!
-Várj! A karácsonyfát csak vízkereszt, vagy tudom is én mikor kell leboltani! -mondta Dei'.
Én csak ránéztem, és elindultam be. Szépen lassan elkezdtem Zetsuról leszedni a díszeket. 
-Nem tudnál sienti? Pisilnem kell.
-Bocs. -és gyorsan dobáltam le az égőket. Ahogy kész lettem karácsonyfánk kilépett a cserépből (igen, Kakuzu még erre is ügyelt), és futásnak eredt a WC felé. Ebéd után ejtőztünk egy kicsit, majd kimentünk a közeli tóra korizni. Míg mi nyugodtan akartunk korcsolyázni, Hidan azon volt, hogy mindenki egyszerre a földön legyen. Ebbe a "mókába" később Deidera és Kakuzu is beszállt, így még esélyem sem volt fölálni, mert ahogy föltérdeltem, valamelyikük megint visszalökött.

December 26.: Karácsony második napja
Korán keltem. Elindultam ki a konyhába, hogy nézzek magamnak valami finomat. Sasukét is ott találtam.
-Lenne kedved bejönni a városba a karácsonyi vásárra? -kérdezte miközben ő terített, én pedig a hűtőben matattam. 
-Persze! Miért ne?
-Ok. -leültünk az asztalhoz, és jóízűen megettük a reggelinket. Olyan nagy volt a csönd. Mióta az Akatsukinál vagyok, ilyet nem láttam. Vagy hallottam... Visszamentem a szobámba, és magamra kaptam valami meleget és csinosat Tíz perc múlva Sasuke bekopogott.
-Indulhatunk? -kérdezte.
-Persze! -olyan szép volt! Minden havas volt, és karácsonyi, és és és! Áh! Nagyon szép volt! Nagyon jól éreztem magam, remélem Sasuke is. Este szintén leültünk a nappaliba. Zetsut visszaállítottunk karácsonyfának. 
-Kanashimi! Hogy tetszett az első karácsonyod az Akatsukinál? -kérdezte Obito.
-Nagyon tetszett, és nagyon de naygon jól éreztem magam! Ha már itt tartunk. Nálatok mindig ilyen ez az ünnep, vagy csak most sikerült így? -néztem körbe.
-Hát... Általában ilyenek, csak nem szokta Kisame minden évben földönteni a karácsonyfát, és Deidera nem szokta minden évben beállítani Zetut karácsonyfának. Általában a rejteket építjük, mert Dei' ajándékai fölrobbantják.
-Értem.
-Akkor örülök, hogy tetszett, és annak is, hogy most nem cementet kaptam ajándékba. -nézett Sasuke először rám, majd szemrehányóan Deiderára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése